Pranešimas spaudai: Konsultacijų įmonė Civitta žengia į naują etapą – atsinaujina ir sujungia visas dukterines įmonės 

Tarptautinė konsultacijų įmonė Civitta keičia savo prekės ženklą ir sujungia visas savo dukterines įmones į naują struktūrą ir vieną bendrą pavadinimą. Prie pagrindinės įmonės prijungiama iki šiol atskirai veikusi, visame pasaulyje pripažinta skaitmeninių sprendimų bendrovė Mediapark ir Estijos skaitmeninių produktų studija Singleton. Kartu keičiasi vadovų pozicijos – buvusi Mediapark vadovė Berta Timinskaitė tampa įmonės Civitta Lithuania direktore.

Bendrovės atstovai teigia, kad šis pokytis žymi svarbų etapą, kuris buvo paskatintas naujo požiūrio į verslo konsultacijas ir padės užtikrinti platesnes galimybes klientams.

Prisitaikymas prie beprecedenčių iššūkių

Civitta įkūrėjas ir visos grupės vadovas Adamas Saulius Vaina sako, kad verslo konsultavimo sektorius vis dar dažnai yra atitolęs nuo savo klientų ir neatspindi šiuolaikinių jų poreikių.

„Gyvename itin nenuspėjamais laikais, todėl kiekvienai įmonei ar organizacijai reikalingas individualus požiūris į unikalią jų situaciją. Esame čia tam, kad mestume iššūkį tradicinėms konsultavimo normoms, pristatydami kitokį požiūrį į tarpusavio bendradarbiavimą, kuriame tiek privataus, tiek viešojo sektoriaus klientai gali gauti viena kitą papildančias skaitmenines ir konsultavimo paslaugas. Sudėtingus iššūkius sprendžiame naudodamiesi integruota paslaugų sistema. Tikiu, kad šis naujas požiūris į klientų konsultavimą padės plėtoti ir sukurti pažangius bei atsparius verslus“, – teigia A. S. Vaina.

A.S. Vaina pabrėžia, kad Civitta savo pavyzdžiu įrodo, jog sunkūs laikai gali tapti augimo galimybėmis. Nors tai nėra įprastas atvejis recesijos metais, pernai bendrovė išsiplėtė į tris naujas rinkas: Uzbekistaną, Vengriją ir Portugaliją.

„Man, kaip įkūrėjui, malonu matyti, kad nepaisant augimo ir pokyčių, įmonė išlieka ištikima savo pradinei misijai: kiekvienoje savo veiklos rinkoje vietiniams talentams suteikti galimybių dirbti su geriausiomis tarptautinėmis įmonėmis ir tuo pat metu išlaikyti ryšį su savo šalimi. Toks vertybinis požiūris ne tik atneša naudos mūsų darbuotojams, bet ir paskatino juos įkurti nevyriausybinę organizaciją – „Ukrainos ekonomikos gaivinimo centras“. Ši organizacija yra orientuota į ekonominės politikos formavimą, reguliariai skelbia ataskaitas apie karo Ukrainoje poveikį visuomenei, ekonomikai ir regionui, taip pat informuoja apie Rusijai taikomas sankcijas“, – priduria A. S. Vaina.

Prekės ženklo keitimo kampanija

Naujasis Civitta identitetas – tai ne tik vizualiniai pokyčiai, bet ir intelektualaus, kūrybiško ir šmaikštaus įmonės požiūrio atspindys. Atsinaujinimo kampaniją žymi šūkis „Question the answer“ (iš ang. k. „Kvestionuok atsakymą“), kuriuo siekiama įmonę pristatyti kaip nebijančią iššūkių ir kūrybiškų sprendimų komandą.

Savitas požiūris į bendradarbiavimą konsultacijų srityje, kuris slypi po Civitta reorganizacija, leidžia klientams lengviau ir paprasčiau iš vienos komandos gauti visapusišką pagalbą, kuri apima skirtingų sričių ekspertų kompetencijas.

Civitta Lietuvos biure dirba daugiau nei 140 darbuotojų – kartu su komandos nariais iš viso pasaulio jie atlieka pagrindinį vaidmenį derinant vietine ekspertinę patirtį su globaliomis strategijomis.

Apie Civitta

Civitta yra tarptautinė konsultacijų įmonė, veikianti daugiau nei 20 šalių, subūrusi dinamišką daugiau nei 750 specialistų komandą, dirbančią daugiau nei 30 biurų. 

Įmonė įkurta 2013 m., pradėjusi veikti Baltijos šalių regione, organiškai augdama, susijungdama ir įsigydama kitas įmones, Civitta šiuo metu aprėpia Vidurio ir Rytų Europos regioną ir plečiasi į Šiaurės šalis ir Centrinę Aziją.