UAB „Civitta“ pasitelkusi dirbtinį intelektą kuria ilgalaikės klientų vertės nustatymo ir valdymo įrankį

Vis dažniau į klientą besiorientuojančioje rinkodaroje, kompanijoms yra labai aktualūs klientų valdymo sprendimai, o įsibėgėjus skaitmeninės ekonomikos raidai naujausi techniniai sprendimai darosi vis patrauklesni. 2019 m. UAB „Civitta” gavo ES investicijų paramą ir pradėjo įgyvendinti mokslinių tyrimų projektą „Dirbtinio intelekto ilgalaikės klientų vertės nustatymo ir valdymo įrankis“.

Inovatyvūs sprendimai už prieinamą kainą

Projekto metu atliekamos mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros veiklos, kurių tikslas – sukurti inovatyvų produktą. Įmonė turi unikalią galimybę tapti pirmąja konsultavimo kompanija teikiančia maksimaliai universalų įrankį už optimalią kainą.

Kuriamas inovatyvus, universalus ir ekonomiškai prieinamas ilgalaikės klientų vertės nustatymo ir valdymo įrankis

Projekto metu, panaudojant modernius dirbtinio intelekto algoritmus, bus kuriama pasaulinio lygio inovacija - dirbtinio intelekto ilgalaikės klientų vertės nustatymo ir valdymo įrankis. Iki šiol nėra plačiai taikomo klientų ilgalaikės vertės nustatymo modelio, nei tokio pažangaus analogo, kokį kuria UAB „Civitta“. Numatomas įrankis turės aiškią specializaciją, bus ekonomiškai prieinamas, paprastas naudoti ir pritaikytas daugeliui svarbių strateginių problemų sprendimui. Tiksliniais įrankio vartotojais galima išskirti bet kurią verslo įmonę ar organizaciją, turinčią klientų imties sąrašą (pvz. registracijos duomenis, lojalumo kortelę) ir gebančią pagal jį sekti klientų veiksmus (pvz. narystės trukmė, apsipirkimo dažnumas, išleidžiama suma).

Naujos galimybės mažoms ir vidutinėms įmonėms klientų valdymo srityje

Įrankis būtų ypač aktualus mažoms ir vidutinėms įmonėms, kurioms sudėtingi technologiniai sprendimai klientų valdymo klausimais yra neįperkami. Įdiegę projekte numatomą įrankį vartotojai ženkliai pagerins veiklos rezultatus. Pavyzdžiui, jie galės teisingiau įvertinti ir paskirstyti investicijas klientų pritraukimui, suprasti priežastis lemiančias kliento ateities vertės pokyčius, sistemingiau didinti klientų pelningumą ar laiku identifikuoti klientus besiruošiančius palikti įmonę.

Projektas finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo pagal 2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 1 prioriteto „Mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų skatinimas“ priemonę „Intelektas. Bendri mokslo-verslo projektai“.

Dalintis naujiena

Aktualios naujienos